Klachten

Wij zijn erop gericht om u kwalitatief goede zorg te verlenen in een prettige sfeer. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de dienstverlening. 

Wanneer dit zo is horen wij graag waarover u ontevreden bent. Wij kijken dan graag samen met u wat er aan te doen is en u kunt ons informatie geven over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij nodigen u dan ook uit om eventuele klachten in een gesprek open met ons te bespreken, er bestaat een goede kans dat we er dan samen uitkomen.

Ook is het mogelijk een schriftelijke klacht in te dienen, een van ons zal dan zo spoedig mogelijk met u de klacht bespreken. U kunt hiervoor ook onderstaand formulier invullen.

Wanneer u zich niet kunt vinden in het resultaat van de klachtenafhandeling dan staat het u vrij om de klacht voor te leggen aan een externe, onafhankelijke klachtencommissie. Onze praktijk is daartoe aangesloten bij de SKGE. 

Klachtenformulier 

Vul het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in.

- -